klocka

torsdag 28 november 2013

Nästan helt klart!

Nu har vi fått köket helt klart. Och det blev så ljust och fint, när man fick sätta upp det vita kaklet. Och få sätta upp spotlights i taket som lyser ner på skåpluckorna, tycker jag blev toppenbra :)   eller vad säger ni?
Så nu är det bara väggen och trappstegen som är kvar till övervåningen. Och sedan är det bara tvättstugan, och hallen i källaren som ska fixas. Så klart ska jag bjuda på före och efterbilder, när vi är helt klar :)
Gubben höll på att räkna hur många timmar han har tillbringat här med renoveringen mellan september och midsommarhelgen då vi flyttade hit, och han kom upp i hela 1600 timmar. Gissa om vi bodde särbos då *L*
Men det känns faktiskt helt underbart att vi snart är klara :)   så att renovera något nytt hus, känns inte aktuellt för tillfället hihihi :)

Ha en fin dag!
Kramen♥

25 kommentarer:

Dehäreja sa...

Åh vad köket blev fint!!! Det förstår jag att du/ni är jättenöjda med och resten av "bygget" kommer säkerligen att bli kanonfint, det ockkså!

Må så gott och lycka till!

Pisan sa...

Vad fint! Jättesnyggt kök! Ska bli kul att se före- och efterbilder sen :-) Ha en fin torsdag! Kram! ♥

Änglarum sa...

Wow så fint!! men som du skriver 1600 timmar ahh!!! snacka om jobb!! må så gott vännen o njut av erat fina kök. kram Jessica

Therese sa...

Guuuuuud så fint! Men är ni sugna att renovera mer är ni alltid välkomna hit ;-D KRAM

ansepanse sa...

verkligen urtjusigt :)
kramar <3

Filifjonkan 1 sa...

Hej.
Åh så fint kök du har nu något att glädjas åt till jul. Härligt att jobba i det sen med massa bra lådor och skåp och bänkar. Snyggt med spottarna så där!

yvonne sa...

Sååå ... fint det är!!Duktig gubbe du har!!Ja även du förståss är duktig! Jag hörde det också på radion ,och förstod att jag inte kunde se det på TV . Bara att höra det var vidrigt!! Jag gråt hela em..Kramen! ♥

Monachos sa...

Så snyggt- där måste ni känna er hemma. Skulle vilja ha ett torp och renovera helt som jag skulle vilja ha det - en dröm men man måste ha drömmar :D Må gott

Gilla sa...

Det blev ju ett riktigt elegant kök. Vi bor ju i hyresrätt så jag blev lite avis. Visserligen fick vi målat vitt i köket för ett tag sen. Men det berodde på en läcka på tapeten, så den blev ful.

Sv: Maken sa, att man borde slita håret av dem, som jobbade med såna vidriga saker. De borde också känna av smärtan.

Kram/Gilla

Anonym sa...

Wow...Riktigt snyggt <3

/Kram

Nett sa...

Så fint det blev :) Jättesnyggt! Kram

Siita sa...

Så snyggt det blev, luckorna ser ut som guld när det skiner. Min dotter o måg blir nog aldrig klara med sitt hus. Blir dom klara med ett så står nästa o väntar. Kram

Maria sa...

Men så fint här är då......har ni flyttat.....nu har jag missat nått här. Jaja har ju inte varit stans bästa bloggare sista tiden. Spännade, vi har ju också flyttat.) Kram på dig från Maria

soffie sa...

å vad snyggt det blev vad roligt att ha ett helt nytt kök...

A House With A View sa...

Oj oj oj vad himla fint!! Wow, kanon! Gissar att ni är toknöjda :) Läckert med ljusen över skåpluckorna också!

Många adventskramizar aka

Mita sa...

Underbart fint blev det, jag förstår att ni är helnöjda. Vilket jobb ni har lagt ner på renoveringen,och vilken tur ni klarade av att vara särbos så länge..*L*..
Nu är jag nyfiken på före o efter bilder...
Kram vännen♥

badtant.bloggo.nu sa...

Hej. Oj, vad duktiga ni har varit. Men det blir toppen snyggt. Nu få ni vila upp er i Jul och njuta av ert fina hem.
Hej svejs.

Herr Nilssons Fru sa...

Kanonfint - vad ni ska njuta nu o bo in Er i allt nytt . härligt.
Kramiz

Fenixmonas sa...

Så fint det blev! Jättesnyggt! Kramiz

Disa E sa...

Men ni får ju sååååå fiiiiint !
Ha en go helg allihopa !
Kram

Susan sa...

Det är verkligen toppensnyggt!!

Kraaam o trevlig helg

Camilla sa...

Verkligen jättefint!
En vacker dag ska jag komma och hälsa på :)
Kram!

Byggaren sa...

Väligt snyggt och fräscht

Majken sa...

Det blev verkligen jättefnt i köket :-)

Vusst har han lagt mycket tid, men hn har helt klart gjirt det för ER skull :-)

Tän vilken mysig jul det kommer bli i det nya :-)

Kram

znogge sa...

Det blev verkligen hur fint som helst! Ni kan verkligen vara nöjda :-)

Kram