klocka

tisdag 21 maj 2013

Köpa tapeter!

tog mig en sovmorgon i morse, eftersom jag börjar jobba natt i kväll. Idag visar det inte riktigt lika vackert väder :((   men jag tänker ändå åka ner till stan å möte upp gubben för lunch, å sedan ska vi åka och köpa sovrumstapeter. Jag/ vi har sett några riktigt snygga tapeter som vi fastnade för, å " speciellt" en som var "riktigt" snygg. Visst håller ni tummarna med mig, att den finns kvar? :))

Har ni någonting inplanerat idag fina vänner?

Ha en fin tisdag!
Kramen♥


28 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa...klart jag håller tummarna för att den riktigt snygga tapeten finns kvar!Härligt med lunch på stan mé "gubben" :)

/Kram Annmi

Pisan sa...

Klart jag håller tummarna! :-) Mysigt att luncha på stan. Kramis! ♥

Gilla sa...

Så spännande att få köpa tapeter till sitt egna boende. Jag håller alla tummar jag har.

Jag ska ner på stan och fota i en affär.

Sv: Det var ju roligt att du gillar mina upprepningar av den goe killen.

Kram/Gilla

House and Garden by Bia sa...

Dom finns säkert kvar;)))
Det var så länge sen jag tecknade så jag tror inte jag klarar av att teckna bra igen, hihi....sen tar jag mej inte tid heller.....idag hänger det regn i luften igen, så det blir en inne dag med lite pyssel ;))
Kramis vännen ;)

Anonym sa...

Håller tummarna! Och då är det ju inte så mycket mer jag kan göra idag *fniss*
Kram!

Siita sa...

Inget programerat här mer än vila. Har varit till akuten på morgonen. Kram

znogge sa...

Klart att jag håller en tumme för att finaste tapeten finns kvar. Bild senare kanske?

Jobba som vanligt men det känns ok.

Kram

ansepanse sa...

självklart håller jag tummarna för att du får den tapet du vill ha
kramar vännen

Yvonne ♥ sa...

Håller tummarna!Jag kommer att fota hur kärnorna växer.. Kram!

Sirpa sa...

Hej Carina! Jag håller tummarna hårt att eran tapet finns kvar!!!
Idag har inte några planer...än i alla fall:)
Fotlänken...okey då är det sommar!
Önskar dig en skön kväll och trevlig jobbnatt!
Kram Sirpa♥

X sa...

Hoppas förstås att du finner tapeten du söker...ni är så flitiga och duktiga;)

Jag har varit frånvarnade ett tag nu upptagen med valp sysslor och förstår att hos dig har det hunnit hända en hel del....

Ha det gott/
Kramis Lussan

X sa...

Hoppas förstås att du finner tapeten du söker...ni är så flitiga och duktiga;)

Jag har varit frånvarnade ett tag nu upptagen med valp sysslor och förstår att hos dig har det hunnit hända en hel del....

Ha det gott/
Kramis Lussan

Miruschka sa...

Jag har hållit tummarna stenhårt, så ni fick säkert tag i den tapet ni ville ha;)
Kram♥

fianathome sa...

Roligt att välja tapet :)Håller tummarna för att just den tapeten finns kvar.
kram
Fia

soffie sa...

hoppas du fick tag i de tapeterna. ha en bra jobbnatt

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

jag har plockat nässlor och pysslat med datan. Gjort lite granskottssirap. Ska snart lägga mig :)

Mita sa...

Hoppas tapeterna fanns kvar och ni blev nöjda med dom,
Kram vännen**

Fenixmonas sa...

Klart jag håller tummarna, fast det är nog försent...Hoppas den fanns kvar! Kramiz

Camilla sa...

Hoppas verkligen att du dina tapeter är kvar.
Ser framemot att få se dom.
Vad jag ska göra?
GAH...det är ju sol. Jag ska sola,fattar du väl ;)
Kram!

Anonym sa...

Köpa tapeter GU va KUL de låter... tycker mannen de me? fniss


TACK fölr din kommentar :D
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Go onsdagsmorgon.
Hoppas ni fann Er tapet. Här kan man inte köpa tapeter utan att beställa, alltså de har aldrig några lager hemma :( vi byggde ju nyss ett rum o tapetserade men de blev helt vitt:) De finns så mycket snygga tapeter idag, en av våra grabbar o hans sambo köpte en fondtapet till sovrummet som är gudomlig, ser tecknad ut. Har visat den en gång i bloggen vet jag.
Hoppas du fick din drömtapet:)

Önskar dig en fin onsdag, kanske ledig o allena.
Kramiz

Marie maräng sa...

Så spännande hoppas snyggingen fanns kvar ;)

Ha de gott!
Kram Marie

Äppelblom sa...

Hej Carina - jag hoppas att jag kommer tillbaks till hösten igen med skrivarlust. Under tiden kommer jag att titta in till dig då och då.
Varm kram till dig och ha en skön sommar!

Majken sa...

Hoppas du har fått tag på tapeten & att du har sovit gott efter jobbnatten :-)

KRAM

Therese sa...

Håller tummarna!!!! Å så vill vi ju få en sneak peak av den också! KRAM

Änglarum sa...

Åh så skoj med tapet köp :)) hoppas de fanns kvar..ha en bra jobb natt <3 kram kram Jessica

Gardenhouse sa...

Lycka till med tapeterna =) Kul att välja och fixa ;)

Min dag överskuggades av ett tråkigt besked - Svärfar har fått cancer och det ser inte bra ut...

Sov gott,
Sussi

Sirpa sa...

Hej Carina! Tittar in och vill önska dig en trevlig torsdag!
Kram Sirpa♥