klocka

måndag 7 januari 2013

Ordningen återställt!

Skönt att ordningen är återställt till det vanliga. Ungdomarna börjar skolan idag och då blir det liksom en struktur på mat och sovandet :))
Kan nästa tro att dom har jobbat nattskift hela lovet, varit uppe om nätterna och sovit om dagarna. Jag minns inte att man var så själv i sin ungdom. Nej, då var det lite ordning och reda :))

Här ska jag ha mina julsaker framme tills på Torsdag. Tycker det är så mysigt att få tända granen och stjärnorna♥ Men granen skulle min gubben vilja kasta ut innan det ens hunnit komma in *L*
Har ni börjat städa bort julen?

Ha en fin dag!
Kramen♥



17 kommentarer:

Mita sa...

Ja nog är det väl skönt med lite ordning och reda igen efter alla helgdagar. Ungdomar vänder gärna på dygnet om dom kan..*L*..
Visst är det mysigt att få tända ljusstakarna på morgnarna och kvällarna. Men jag har börjat så smått att plocka undan,tar lite i taget så man vänjer sig,hehe...
Kram vännen♥

Änglarum sa...

Hej/ här börjar skolorna i morgon/ skönt med rutiner, hur det än är..nu står allt Jultomtar på byrån,jag är ju hemma i sjukstuga nu , men lite smått i mellan sängen orkar jag/ ha en fin vecka vännen Kramiz Jessica

Anonym sa...

Skönt med "det vanliga" igen hihi...
Sött foto på Izor/Nospuss & Kram från mig som börjat städa bort lite Jul!

♥ Carina ♥ sa...

Ja här är snart all jul borta. Skönt!
Börjar R skolan idag? T börjar idag och S börjar i morgon :)
Kram fina du!

Ingela sa...

Japp!
Här var jag tidig i år med att städa bort julen så redan förra veckan åkte den ner i förådet igen.
Lika skönt det är att plocka fram den är det att plocka bort den =)

Aurora sa...

Jag kan inte heller missas att vi vände på dygnet. Mina Julsaker är även de uppe och granen är tänd. Kram

Miruschka sa...

Ja här är nästan allt borta, känns så skönt!!
Kram♥

Siita sa...

Här är allt borta så när som på slingan på altanen. Men det är gubbens jobb. Ska även byta gardinerna i vardagsrummet, men det kke blir i morgon. Kram

ansepanse sa...

jo, granen tog jag bort idag men stjärnor och ljusstakar får allt vara kvar ett tag till :)
en fin kväll till dig <3
kramar

Villa Frejas bokblogg sa...

Granen är kvar, och stjärnorna och stakarna i fönstret. Fast egentligen vill jag ha bort allt nu. Har bara inte orkat/haft tid.
Kram.

Znogge sa...

Hos oss är julen borta. Den fick respass i går. Jag vill börja vårterminen med "rent hus"!

Kram

CreandoPhoto sa...

Ja, idag faktiskt. Nu åker julen ut! Den har inte riktigt passat in hos oss i år, så det är skönt att få bort den :)

Kramar

Majken sa...

Här är julen redan utstädad :/)
Blev rent och fräscht... Det är ju så mysigt att plocka fram advents och julsakerna... Men skönt även att få bort dem :-)

Här börjar skolan i morgon :-)
Kram ❤

Fenixmonas sa...

Här är nu julen helt borta, tog det sista igår kväll...Det är faktiskt ändå ganska gott att återgå till det vanliga! Kramiz

Camilla sa...

Idag sak det sista ut. Granen!
Men först måste jag städa förrådet.
Vem har varit där och stökat ner? ;)
Kram!

Therese sa...

Japp, här är julen ute sedan ett bra tag, har istället tagit fram vårgardiner å börjat längta till våren ;-D KRAM

Anonym sa...

Här är bara ljusstakarna i fönstren kvar och ett par slingor i trädgården...skönt!!
Ha det så fint vännen ♥
Ann-Louisekram