klocka

lördag 3 november 2012

Den som söker han finner!

I eftermiddag när jag skulle åka på jobbet, hittade jag inte mina arbetsnycklar. Eftersom vi har en personlig nyckel till jobbet, så är det inte så lyckat att slarva bort dom. Jag letade och letade för blinda livet, men kunde inte hitta dem. Så det var bara att ge upp och åka iväg. Så när jag kom hem efter nio, fortsatte jag sökandet. Jag fick verkligen gnugga geniknölarna, men utan resultat. Men nu ska ni få höra..... när jag skulle bädda bort överkastet från sängen, gissa vad som låg där under.... jo, mina nycklar :))  hur kunde dom ha hamnat där??? har jag blivit alldeles snurrig i mössan tänkte jag?????!!! Men glad blev jag i alla fall, att dom är tillbaka :))
Nog är man lite förvirrad i mellanåt*L*
Ha en fin kväll!
Kramen♥

18 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jamen, vad är det man håller på med ibland.....fast jag vet ju vad det är när jag vaknat på mobilen....då har jag stängt av den och somnat om på studs...Skönt att du hittade nycklarna i alla fall.
Kram

Majken sa...

*skratt* det är den där senil demens light som drabbar oss alla ibland... ;-) Tur att du hittade dem.. kan bli dyrt annars..

Ha en god natt!
Kram

Tinezza sa...

Det finns väl inget värre än att leta efter något man vet att man inte slarvat bort ;)

Siita sa...

God morgon. Vilken tur att dom kom fram. Gubbens nycklar var borta en hel sommar. Ena tjejen hade dom i fickan på vinterjackan, så när det började bli vinter igen kom dom fram. Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Go morgon. Ja ibland lägger man saker på de mest skúmmaste ställen. De e väl tillfället som gör de. Tur de kom till rätta.

Kramiz

Milla sa...

Phew! Skönt att du hittade dom!! Men vad gör man ibland då man lägger saker på de mest ologiska ställen? :)) Ha en fin söndag vännen! Kram Milla

Camilla sa...

Hahaha..ja,HUR har dom hamnat där ;)
Tur att du hittade dom i alla fall.
Kram!

Pisan sa...

Hi hi! Ja så blir det ibland.... Tur att du hittade dem.
Hoppas du har en fin helg! Kramisar från mig! ♥

Znogge sa...

Ibland undrar man över hur saker kan hamna där de gör! Skönt att nycklarna kom till rätta i alla fall!

Kram

lolla sa...

halloj
ojojo så himla mycket jag missat inne hos dig...
Har ni flyttat eller håller ni på????
Rusta har många fina tapeter, gillar de med vedstaplar på skulle vilja ha en fondvägg med dem.
Kram kram och hälsa vovven
lolla

Anonym sa...

Hihi...Tur att du hittade dem :)
/Kram

Miruschka sa...

"Allt som inte är stulet kommer tillbaka" heter ett gammalt ordspråk som stämmer på pricken:)
Kram♥

Elzie sa...

Haha, ja VAD hittar man på ibland? Och VARFÖR? Man blir rent rädd för sig själv emellanåt. Men skönt att du hittade dina nycklar i alla fall.
Hoppas du har en fin söndag.
Kram Elzie

Sus sa...

Åhhh sånt händer mig oftare och oftare...irritationen stiger och man blir helt svettig!

Kraaam

fianathome sa...

Tänk va mänskligt! :)
Man gör så mycket konstigt..Jag hittade fönsterputsen i kylen häromdagen - väl kyld kan man väl säga..
Tur man kan garva åt sina tavlor.
kramis
Fia

Fenixmonas sa...

Ibland hamnar saker på de mest märkliga ställen! Kramiz

Browneyedgirl sa...

Ja ibland är man mer förvirrad än annars =) Kram och ha en mysig dag!

Susanne P sa...

Oj, oj, oj...dessa nycklar. Jag tror att de har egna ben ibland. Mina brukar också bara försvinna. ;)
Tur att du hittade dem igen.
Kram