klocka

onsdag 27 juni 2012

Crossbanan!





I går kväll följde jag med och tittade när gubben, sonen och dottern körde cross på banan,
och som vanligt ville inte gubben vara med på kort. Dottern hade surrat länge att jag skulle komma och titta, så då bestämde jag mig för att följa med. Men jag höll fullständigt att bli uppäten av alla knotten, huja vad dom var otäcka!!!
Måste säga att dom är helt fantastiska på att köra, hoppa här än där, över kullar och kurvor. Och det regnade i även där vi var, så ni ser ju hur cykeln och kläderna ser ut.... men som jag har sagt till dom... detta med tvättning av kläder och skor är helt er avdelning. Men huvudsaken är ju att dom tycker att det är kul, och det vet jag att dom gör :))
Ha en fin dag!
Kramen♥

8 kommentarer:

messan sa...

Knotten är inte alls roliga men de hör sommaren till...tyvärr:).
De ser så fina ut i sina munderingar.
Nu väntar en lång PW på mig...så skönt.
Ha en fin dag du sötakram kram

Aurora sa...

Högtryckstvätt innan maskinen är vad min förra arbetskamrat gjorde. (hennes son var Svensk mästare) Kram

Majken sa...

Alltid kul att få vara med & kolla ja om man bortser från knotten då...

Ha en fin kväll!
Kram

Tinezza sa...

Jag vet inte om mina nerver skulle hålla för att titta på crossåkning om det var mina barn. Men en kanonsport för dom som gillar fart och race. Ha en fortsatt bra dag vännen. Kram

MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Knott är inget vidare.

Men det var ju roligt att du följde med för det kan verkligen vara roligt att se när dom kör :D

Gilla sa...

Kross är nog inte min sida precis. Men du gör rätt att du fordrar att de ska tvätta sk'ten skälva.

Sv: Det är verkligen underbart att få ses ibland. De brukar hyra här nere var sommar. Vädret var härligt i går. Idag är det mulet. Men sån kan man ju inte göra mycket åt.

Baloo mår nog bra nu, efter vad Matte har sagt. Vi har inte träffat honom, sen han blev dålig före midsommar.

Kram/Gilla

ansepanse sa...

det tror jag det att de har roligt :) Sv: jag bryr mig inte särkskilt om allsången, skulle jag bestämma så tittade vi inte alls
kramar

Marie maräng sa...

Ursch för knotten.. vi har inte haft några ännu men på midsommarafton var det fullt med mygg.

Ha en fin kväll.
Kram Marie