klocka

torsdag 16 februari 2012

Mor och dotter tid nr 2!

I dag slutar dottern tjugo över två från skolan. Så när hon kommer hem tänker vi åka ner till stan en sväng. Hon vill ha hjälp med att köpa en present till sin pojkvän som fyller femton år i dag. Och det är väl inte det lättaste att veta vad han önskar sig??? men någonting ska vi väl komma på! Oxå brukar hon alltid att vi ska käka på Subway, bland det dyraste stället tycker jag, men smarriga mackor måste man ju erkänna :))
Så när vi kommer från stan så kör jag henne direkt till födelsedagsbarnet, och medans åker jag till mina svärföräldrar och hälsar på, eftersom dom bara bor 3,5 kilometer från honom.

Tänk vad märkligt det är... om det inte snöar så är det burrandes kallt, i morse hade vi -17 grader igen! Och vad man ska välja av dessa två onda ting det har jag ingen aning om????
Vilka av dessa två väljer ni? kyla eller snö!

Kramen på er♥

8 kommentarer:

gunsan sa...

Lagom med snö, alltså tycker jag att det inte behöver snöa mer nu, sen kylan......max -10 tycker jag är ok;))

Ha en bra dag o jag håller med, mackorna är susperdupergoda;))......för goda;)

kramizzzz

fialia sa...

Måste jag välja så en cm snö o varmt så det smälter bort. hehehe
Men ska jag ändå önska så helst halva året i värme ngn annan stans.
ha de Fia

Agneta sa...

tja, vad väljer man? En kall dag med klarblå himmel och gnistrande snö...eller snöfall? Föredrar nog den soliga dagen iallafall :-)
kram

Siita sa...

Här var det kallt i morse oxå, men det kröp uppåt snabbt o nu snöar det här. Ha en trevlig tid tillsammans i em. Kram

Milla sa...

Vilken mysdag du har att se fram emot. På din fråga kyla eller snö så tar jag helst båda :)
Bjut av dagen! Kramar Milla

fialia sa...

Jobbar torsdag o fred natt sen åker vi på en veckas semester söndag morgon.
ha de Fia

Majken sa...

Jag väljer snö :-)

vad blev det för present?

KKram

Petra sa...

Detta jäkla vädret, nu har vi plusgrader, regnat har det gjort så det är glas halt ute.

Kram