klocka

fredag 27 januari 2012

Köpt nya blommor!

Följde med pappa och mamma till stan på förmiddagen. Var först och handlade sedan gick vi och käkade lunch tillsammans :))
Medans jag gick inne på affären tänkte jag.... man kanske ska köpa sig några nya blommor och kasta bort julstjärnorna jag fortfarande har kvar hihihi, ni vet jag och julsaker, men så ni vet är granen fortfarande kvar fniss :))
Så det blev gardinbyte och blomförnyelse när jag kom hem, kanske passar bättre med tre lyckliga Lottor :))
Kramen♥

24 kommentarer:

gunsan sa...

Lyckliga Lotta, Flitiga lisa o allt vad de heter, men alla dessa blommor är lite vår för mig;))

Vad fint det blev i ditt fönster;)

kramizzzzz

Anonym sa...

Härligt med nya blommor....
*Thihi* Sååå...granen ÄR kvar :)
/Kram från mig!

Anonym sa...

Se upp så inte dina blommor skadas av frosten
Idag har jag köpt min fjärde blomma denna vecka.2 av de andra slokade när jag kom hem och sen gick stammen av. Trots att jag endast har 50 m till affären.

Siita sa...

Fint blev det i fönstret. Glöm inte att vattna dom, de behöver mycket vatten. Kram

Milla sa...

Vårfräscht :)

Bamsebus sa...

Härliga vårblommor! Och ang julsakerna: man ska njuta så länge man kan!
Ha en go helg!
Kram Kram

Tinezza sa...

Alltid uppiggande med lite nya blommor :))

ansepanse sa...

det är alltid roligt med nya fräscha krukväxter :)
kramar

mariaikos sa...

Fina blommor du köpt .
Så i år blir det inte julblommor till påsk ;)
Ang. din undran om hundmaten : Vi ställer fram torrfoder på morgonen till Ludde men han äter nästan aldrig då ,skålen får stå framme. När vi ätit middag blandar vi i lite matrester i torrfodret , då äter han . Sen äter han sin andra gång sent på kvällen ,torfoder . Det äter han nästan alltid upp . Han är nog en kvällshund .
Ha en fin kväll ♥
Kram ♥

bokhyllan sa...

Fint!

Semester & Mat sa...

Det är ju så roligt att köpa nya blommor, känns så fräscht hemma när man satt upp dem på sin plats.
Trist bara att de efter någon vecka ser uttorkad ut ;)

Ha en fin helg!

Mjuka sa...

Åh, jag som är precis tvärtom. Granen åkte ut dagen innan nyårsafton:-)
finfint i ditt fönster nu ju!
Kram Malin

soffie sa...

å sånna gardiner har jag med va fina de är:)de blommorna är så fina, kramen

Marie-Louise sa...

Vad härligt med lite nya blommor :) Fint. Kram

Mita sa...

Lyckliga Lotta är som en vårblomma för mig.Fast jag brukar mest lyckas med den utomhus.Men du verkar ju ha tur med allt som växer,inklusive julgranen,hihi...
Kramiz!

Ninja sa...

Det har jag också gjort idag....

Fnulan sa...

Jag får köpa nya hela tiden eftersom jag inte vattnar dom jag har....

fialia sa...

Åh så rart fönstret blev, Hemtrevligt.
ha de Fia

Fenixmonas sa...

Så fint, riktigt vårlikt med alla blommor! Kramiz!

Sand mellan tårna sa...

Jätte fint. Riktigt vårlikt=)

Susanne sa...

Ska nog oxå köpa lite blommande blommor, så himla fint.
Kramen

Camilla sa...

Ja..NU är det väl ändå slut på julen ;)
Vad fint det blev!
Kram!

Majken sa...

Ja UT MED JULEN :-) & in med våren :-)

ha en härlig lördag!
Kram

Quila o Ronja sa...

Vilket härligt fönster ;-)
Måste nog ta tag i mina egna =O
Kram